روزانه
بیشترین درصد تغییر
حق تقدم معادن روی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کرد که زامیاد در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خزامیا» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه‌ این شرکت معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
مهرام صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر روزانه شد. پارس سرام در رده دوم این گروه ایستاد. «کسرام» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هشتم این گروه را رایان‌سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «ولساپا» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ ۷۶۸ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد ریال و ۲۵۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. تکنوتار در رده هفتم این گروه ایستاد. «تکنو» با سرمایه‌ای معادل ۳۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ایران خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری امید در این گروه سوم شد. سرمایه «وامید» برابر ۴هزار میلیارد ریال است. «وامید» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبتP/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
گروه صنعتی بوتان جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کیمیدارو دوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «دکیمی» مبلغ 968ریال و سرمایه آن معادل 120میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم مس شهید باهنر به دست آورد. ایران‌خودرو در جایگاه پنجم ایستاد. «خودرو» با سرمایه 6هزار و 300میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 635ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کگل» معادل 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را برابر رقم 2384ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «خپارس» در سال‌جاری 506ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 843ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه دوم شد. سرمایه «خساپا» برابر 9هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 706ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصدمیلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. مهرکام جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
حق‌تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که گروه صنعتی بوتان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «لبوتان» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۳۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۱۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین درصد تغییر
پگاه اصفهان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. قند هگمتان در رده پنجم این گروه ایستاد. «قهگمت» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه «وبوعلی» برابر ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۲۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فولاد» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۵۱۱ریال و سرمایه آن معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. مس ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صدرا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. سیمان شمال با سرمایه‌ای برابر ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۹۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس