روزانه
بیشترین درصد تغییر
آلومتک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کرد که البرزدارو در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «دالبر» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۲۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۸ میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
مهرام صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر روزانه شد. ایران‌تایر در رده چهارم این گروه ایستاد. «پتایر» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سرمایه «و‌امید» معادل چهارهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان تهران در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ستران» مبلغ ۶۲۰ریال وسرمایه آن معادل یک‌هزار و ۹۳میلیارد و ۷۴۳میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده دهم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را دو هزار و ۳۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که کالسیمین در این گروه دهم شد. سرمایه «فالسیمین» برابر ۱۹۵میلیارد ریال است. کالسیمین سود هر سهم خود را مبلغ چهار هزار و ۳۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را روز گذشته کابل‌باختر به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. فنرسازی زر جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خزر» با سرمایه‌ای برابر ۴۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۰۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
گروه صنعتی بوتان جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. قند نقش جهان نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ یک‌هزار و 53ریال و سرمایه آن معادل 35میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز گذشته مهرام به دست آورد. کاشی سعدی در جایگاه دوم ایستاد. «کسعدی» با سرمایه 51میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 98ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را ایران‌‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خودرو» معادل 6هزار و 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 635ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه معادن روی در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کروی» در سال‌‌جاری 651ریال و سرمایه آن برابر 877 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «فخور» با سرمایه 2هزار و 192میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 577 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مهرکام در این گروه هشتم شد. سرمایه «خمهر» برابر 552میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 570 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سهگمت» برابر 432میلیارد و 900میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 293 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کاشی نیلو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کنیلو» با سرمایه 104میلیارد و 318میلیون ریالی سود هر سهم خود را در رقم 607 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
حق تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که گروه صنعتی بوتان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «لبوتان» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۳۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۱۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین درصد تغییر
پگاه اصفهان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. قند تربت جام در رده نهم این گروه ایستاد. «قجام» با سرمایه‌ای معادل ۲۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را سرمایه‌گذاری صنعت و معدن به خود اختصاص داد. سرمایه «وصنعت» برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۶۷ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خبهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده پنجم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه نهم شد. سرمایه «وپارس» برابر ۵هزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. سیمان شمال با سرمایه‌ای برابر 275میلیارد و 659میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 410ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 798ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس