روزانه
بیشترین درصد تغییر
گروه صنعتی بوتان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کرد که ایران‌گچ در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «کایگچ» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
داروسازی اسوه صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر روزانه شد. نیروکلر در رده چهارم این گروه ایستاد. «شکلر» با سرمایه‌ای معادل ۴۹میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری امید پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را کیمیدارو به خود اختصاص داد. سرمایه «دکیمی» معادل ۱۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۹۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فخوز» مبلغ ۵۷۷ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان اردبیل به خود اختصاص داد. تکنوتار در رده هشتم این گروه ایستاد. «تکنو» با سرمایه‌ای معادل ۳۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده‌ را به دست آورد که چادرملو در این گروه پنجم شد. سرمایه «کچاد» برابر ۲هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. فرآورده‌های نسوز آذر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «کاذر» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۴۰۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
گروه صنعتی بوتان جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان خاش ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سخاش» مبلغ 921ریال و سرمایه آن معادل 75میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز گذشته ایران‌خودرو به دست آورد. سیمان نی‌ریز در جایگاه دهم ایستاد. «سنیر» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 815ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 768ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» در سال‌جاری 773ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «ساربیل» با سرمایه 70میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1949 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه پنجم شد. سرمایه «سفارس» برابر 4هزار و 176میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 263 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. قند قهستان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «قستان» برابر 13میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 64 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قند اصفهان جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «قصفها» با سرمایه 24میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 1775 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
حق‌تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که فیبر ایران در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «چفیبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین درصد تغییر
پگاه اصفهان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. کابل‌های مخابراتی شهیدقندی در رده هشتم این گروه ایستاد. «بکام» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه «وبوعلی» برابر ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۲۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «شخارک» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۲۴۹۶ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. مس ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۱۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.‌

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. قند پارس با سرمایه‌ای برابر ۳۱میلیارد و ۹۹۷میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سایپادیزل درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس