روزانه
بیشترین درصد تغییر
داروسازی اسوه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کردکه دارویی لقمان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دلقما» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۵میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
ایران‌خودرو صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر روزانه شد.ساختمان اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «ثاصفا» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سرمایه «وامید» معادل ۴هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده دوم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه هفتم شد. سرمایه «خودرو» برابر ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. «خودرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته پگاه اصفهان به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «سهگمت» برابر ۴۳۲میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ رقم ۲۷۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
بین‌المللی پارس جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. صنعتی نیرو محرکه سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خمحرکه» مبلغ 620 ریال و سرمایه آن معادل 170میلیارد و یک‌صد میلیون ریال است.

کمترین درصد تغییر
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز گذشته قند قهستان به دست آورد. ایران‌تایر در جایگاه چهارم ایستاد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 654 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 768 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 506 ریال و سرمایه آن برابر 2هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2496ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 511ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای 120میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1130ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
حق تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی سپاهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسپا» سود هرسهم خود را مبلغ ۹۱۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین درصد تغییر
پگاه اصفهان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. معادن بافق در رده نهم این گروه ایستاد. «کبافق» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۴۱۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه «وبوعلی» برابر ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۲۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «خزامیا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۷۰۳ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معاملات را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. مس ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «فملی»‌ با سرمایه ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صدرا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. سیمان ایلام با سرمایه‌ای برابر ۱۹۹میلیارد و ۹۲۴میلیون ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس