گروه بورس- گروه صنعتی بارز فروش ۳۰واحد آپارتمان مسکونی واقع در شهرک ایرانمنش کرمان را در دستور کار قرار داده است.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «پکرمان» اعلام کرده است، پس از قطعی شدن معامله‌، آثار آن را بر پیش‌بینی‌های امسال اعلام خواهد کرد. «پکرمان» درآمد هرسهم امسال را با ۶۶۶میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۶۸ریال پیش‌بینی کرده است که طی ۹ماه منتهی به آذرماه با تحقق ۲۰۰ریال سود به ازای هرسهم معادل ۷۵درصد آن را پوشش داد.

پیش‌بینی عملکرد «پکرمان» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳۰درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳۲درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۳درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۸درصد کاهش نشان می‌دهد.

شرکت اعلام کرده است، به دلیل استفاده از معافیت مندرج در ماده ۴ قانون تنظیم بخشی از مقررات تسهیلات نوسازی صنایع و مفاد مواد ۱۳۲ و ۱۳۸ قانون مالیات‌های مستقیم درآمد مشمول مالیات پیش‌بینی نشده است. شایان ذکر است، مطابق اطلاعات دریافتنی از شرکت مبلغ ۲/۲۷میلیارد ریال مالیات برای سال مالی ۸۳تشخیص و ابلاغ شده است که شرکت نسبت به آن اعتراض کرده است. همچنین سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مالیاتی، مبلغ ۵/۶۷میلیارد ریال معافیت استفاده شده گروه از محل تسهیلات مندرج در قانون تنظیم بخشی از مقررات تسهیلات نوسازی صنایع را برای عملکرد سال مالی ۸۴ نپذیرفته است.

گروه صنعتی بارز طرح توسعه فاز دوم رادیال سواری با برآورد سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۸۹میلیارد و ۴۲۱میلیون ریال (هزینه انجام شده تاکنون مبلغ ۷۸میلیارد و ۳۹۰میلیون ریال، ۹۸درصد پیشرفت و تاریخ بهره‌برداری سه‌ماه آخر سال ۸۶)، را در دست اجرا دارد.

شرکت اعلام کرده است که هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۱۴۳میلیارد و ۲۹۷میلیون ریال (به ازای هرسهم مبلغ ۲۱۴ریال) از سود قابل تخصیص سال ۸۶ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

شرکت اعلام کرده است نرخ یورو را در ۴ماه پایان سال برای بدهی‌های بلندمدت مبلغ ۱۳۷۲۰ریال و برای بدهی‌های کوتاه‌مدت مبلغ ۱۳هزار و ۸۰۰ریال در نظر گرفته است.