بیشترین درصد تغییر هفتگی
بین‌المللی پارس جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. سیمان شرق چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سشرق» 666ریال و سرمایه آن بالغ بر 420میلیارد ریال است.

بیشترین درصد تغییر ماهانه
حق‌تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که نصیرماشین در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «خنصیر» سود هر سهم خود را 607ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 20میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت گل‌گهر به خود اختصاص داد. بین‌المللی پارس در رده پنجم این گروه ایستاد. «شپارس» با سرمایه 40میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در 449ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
داروسازی زهراوی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سازه پویش هشتم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «خپویش» 1682ریال و سرمایه آن بالغ بر 25میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» بالغ بر یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون یال است. این شرکت سود هر سهم خود را 768ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت. سایپا به خود اختصاص داد. سیمان هرمزگان در رده نهم این گروه ایستاد. «سهرمز» با سرمایه 135میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را 1938ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هشتم شد. سرمایه «وپارس» بالغ بر 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 443ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفته گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سرود» بالغ بر 300میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 475 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد تغییر هفتگی
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری قند هگمتان به دست آورد. لعابیران در جایگاه هفتم ایستاد. «شلعاب» با سرمایه 25میلیارد و 200میلیون ریال، سود هر سهم خود را 800 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد تغییر ماهانه
پگاه اصفهان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. قند تربت جام در رده هشتم این گروه ایستاد. «قجام» با سرمایه 26میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 104ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
قند هگمتان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. حمل‌ونقل پتروشیمی دوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «حپترو» 2466ریال و سرمایه آن بالغ بر 8میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. فنرسازی خاور در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 169ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خبهمن» در سال جاری 350ریال و سرمایه آن بالغ بر 3هزار و 200میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
افست هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که مگسال در این گروه ششم شد. سرمایه «زمگسا» بالغ بر 12میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1474ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته افست در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه نهم این گروه را مهندسی فیروزا به خود اختصاص داد. این شرکت با سرمایه 12میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 517ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه 75میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 276ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس