روزانه
بیشترین درصد تغییر
بین‌المللی پارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کرد که موتوژن در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «بموتو» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۱۳میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال است.

کمترین درصد تغییر
حق تقدم سیمان تهران صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر روزانه شد. حمل‌ونقل پتروشیمی در رده دوم این گروه ایستاد. «حپترو» با سرمایه‌ای معادل ۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه «شخارک» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۴۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» مبلغ ۷۴۲ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. البرز دارو در رده هشتم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه‌ای معادل ۴۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۲۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آوردکه گالوانیزه سپاهان در این گروه دهم شد. سرمایه «فجر» برابر ۴۲۹میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد گرانیت بهسرام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۲۷۶ریال درنظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
حق تقدم سیمان دورود جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. نصیرماشین نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 607ریال و سرمایه آن معادل 20میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز گذشته قند هگمتان به دست آورد. قند قهستان در جایگاه دوم ایستاد. «قستان» با سرمایه 13میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 64ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خزامیا» معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 703ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خبهمن» در سال‌جاری 350ریال و سرمایه آن برابر 3هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد.سیمان هرمزگان در رده نهم این گروه ایستاد.شرکت «سهرمز» با سرمایه 135میلیارد و 500میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1938 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه سوم شد.سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 511 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد.تکنوتار در جایگاه نهم قرار گرفت.سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 803 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.گروه صنعتی بوتان جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد.«لبوتان» با سرمایه 114میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 703 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
حق تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که بین‌المللی پارس در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «شپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین درصد تغییر
پگاه اصفهان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. ایران یاسا در رده نهم این گروه ایستاد. «پاسا» با سرمایه‌ای معادل ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه «وبوعلی» برابر ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۲۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فملی» در سال مالی مبلغ ۱۲۶۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد.سیمان سپاهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «سپاهان» با سرمایه یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۴۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه ششم شد. سرمایه «خصدرا» بیش از یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس