روزانه
بیشترین درصد تغییر
چادرملو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کرد که آلومینیوم ایران در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «فایرا» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶۵میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
کاشی سعدی صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر روزانه شد. سرمایه‌گذاری پارس‌توشه در رده هفتم این گروه ایستاد. «وتوشه» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۴میلیارد و ۱۰۷میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را سیمان فارس و خوزستان به خود اختصاص داد. «سفارس» معادل ۴هزار و ۱۷۶میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خبهمن» مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. سیمان کرمان در رده دهم این گروه ایستاد. «سکرما» با سرمایه‌ای معادل ۲۲۰میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۸۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مهرکام در این گروه هفتم شد. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قند اصفهان جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «قصفها» با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ در رقم ۱۷۷۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
حق تقدم سیمان دورود جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. رایا‌ن سایپا پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» 742ریال و سرمایه آن معادل 300میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز گذشته کاشی سعدی به دست آورد. بین‌المللی توسعه ساختمان در جایگاه ششم ایستاد. «ثاخت» با سرمایه یک‌هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 707ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را سرمایه‌گذاری ملت به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وملت» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 260ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 501ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «ساربیل» با سرمایه 70میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1949 ریال پیش‌بینی کرده است.

3
بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد خراسان در این گروه دوم شد. سرمایه «فخاس» برابر یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۴ ریال پیش‌بینی کرده است.
4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. قند قهستان در جایگاه سوم قرار گرفت.سرمایه «قستان» برابر 13میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 64 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد.«خکار» با سرمایه 34میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 771 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
حق تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی سپاهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسپا» سود هرسهم خود را مبلغ ۹۱۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین درصد تغییر
پگاه اصفهان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. سالمین در رده هفتم این گروه ایستاد. «غسالم» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه «وبوعلی» برابر ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۲۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «ومعادن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۷۶۸ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۲۴۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه دهم شد. سرمایه «وساخت» برابر یک‌هزار و ۹۰میلیارد و ۲۹۶میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P /E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. قند پارس با سرمایه‌ای برابر ۳۱میلیارد و ۹۹۷میلیون ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی زر جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خزر» با سرمایه‌ای برابر ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس