روزانه
بیشترین درصد تغییر
صنعتی سپاهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کرد که قند شیرین خراسان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «قشرین» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
پگاه اصفهان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر روزانه شد. صنایع شیمیایی در رده هشتم این گروه ایستاد. «شیران» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۷میلیارد و ۱۶۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» معادل ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز زامیاد جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» مبلغ ۲۴۹۶ریال و سرمایه آن معادل یک هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. گل گهر در رده نهم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۳۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دهم شد. سرمایه «رمپنا» برابر ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ریال است. «رمپنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز فنرسازی زر در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۲۶۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
صنعتی سپاهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سینادارو چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دسینا» مبلغ 2066ریال و سرمایه آن معادل 39میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز گذشته پگاه اصفهان به دست ‌آورد. معادن بافق در جایگاه ششم ایستاد. «کبافق» با سرمایه 10میلیارد و 125میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 4148ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وپارس» معادل 5هزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 443ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبوعلی» در سال‌جاری 200ریال و سرمایه آن برابر 800میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. صدرا در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «خصدرا» با سرمایه یک هزار و 500میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 74 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
صدرا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه ششم شد. سرمایه «وبانک» برابر 3هزار و 220میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 208 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان ایلام در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سیلام» برابر 199میلیارد و 924 میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 314 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
فنرسازی زر در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کاشی نیلو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کنیلو» با سرمایه 104میلیارد و 318میلیون ریالی سود هر سهم خود را در رقم 607 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که ایران تایر در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «پتایر» سود هرسهم خود را مبلغ ۶۵۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال است.

۷

کمترین درصد تغییر
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. آلومراد در رده سوم این گروه ایستاد. «فمراد» با سرمایه‌ای معادل ۲۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۸۳۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۸۴۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت و معدن در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «وصنعت» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۶۷ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. سیمان سپاهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «سپاهان» با سرمایه یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۴۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» برابر ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. نساجی بروجرد با سرمایه‌ای برابر ۱۴۸میلیارد و ۲۱۲میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سایپادیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. مهرکام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس