روزانه
بیشترین درصد تغییر
سرمایه‌گذاری صنعت و معدن در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کرد که شیمیایی فارس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شفارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال است.

کمترین درصد تغییر
دیروز سرمایه‌گذاری بانک ملی در صدر جدول کمترین درصد تغییر روزانه ایستاد. معادن بافق جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «کبافق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶در رقم ۴۱۴۸ ریال در نظر گرفته است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» مبلغ ۷۴۲ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. سیمان خاش در رده ششم این گروه ایستاد. «سخاش» با سرمایه‌ای معادل ۷۵میلیارد سود هر سهم خود را ۹۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بانک‌ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که توس‌گستر در این گروه دهم شد. سرمایه «وتوس» بیش از ۲۰۰میلیارد ریال است. «وتوس» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان اردبیل در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «ساربیل» برابر ۷۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۴۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل صدرنشین کمترین نسبت P/E شد. قطعات اتومبیل ایران در رده دوم این گروه ایستاد. ختوقا با سرمایه‌ای معادل ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
سرمایه‌گذاری صنعت و معدن جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. داده‌پردازی ایران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 273ریال و سرمایه آن معادل 93میلیارد و 376میلیون ریال است.

pic۹

کمترین درصد تغییر
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری بانک ملی به دست آورد. نیروکلر در جایگاه دوم ایستاد. «شکلر» با سرمایه ۴۹میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم ۱۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان‌سایپا در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» در سال‌‌جاری ۷۴۲ریال و سرمایه آن برابر ۳۰۰میلیارد ریال است.

۲

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «فاسمین» با سرمایه ۱۹۵میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۸۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مهرکام در این گروه دهم شد. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بالاترین نسبت P/ E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/ E
فنرسازی زر در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه ۷۵میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم ۲۷۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
سیمان دشتستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که سولیران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسلیر» سود هر سهم خود را مبلغ 346ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 24میلیارد ریال است.

7

کمترین درصد تغییر
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. سالمین در رده هشتم این گروه ایستاد. «غسالم» با سرمایه‌ای معادل 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 320ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 501ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «شخارک» در سال مالی 86 مبلغ 2496ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزارمیلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دو هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر 843ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه دوم شد. سرمایه «خزامیا» برابر یک هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 703ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/ E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/ E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه‌ای برابر 170میلیارد و یکصد میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم 620ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس