بیشترین بازدهی هفتگی
رده نخست بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری، حق‌تقدم سیمان فارس و خوزستان آورد. موتوژن در جایگاه نهم ایستاد. «بموتو» با سرمایه 113میلیارد و 400میلیون ریال، سود هر سهم خود را 603ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین بازدهی ماهانه
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سایپا آذین در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «خاذین» سود هر سهم خود را 400ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت برابر رقم یکصد میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت گل‌گهر به خود اختصاص داد. تایدواتر خاورمیانه در رده پنجم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه 216میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 1950ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد.معادن بافق پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کبافق» 4148ریال و سرمایه آن معادل 10میلیارد و 125میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» بیش از یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را 703ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سیمان سپاهان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 2384 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سیمان سپاهان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه «خساپا» 9هزار و 654میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را 706ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفته گذشته کابل‌باختر به دست آورد. تکنوتار در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر رقم 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 803ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
آلومراد جایگاه اول جدول کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. نفت پارس سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شنفت» 1093ریال و سرمایه آن معادل 250میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی ماهانه
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. محورسازان در رده هفتم این گروه ایستاد. «خوساز» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 248ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
آلومراد هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد.کالسیمین پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» 4387ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 195میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. رادیاتور ایران در جایگاه نهم این گروه ایستاد. «ختور» با سرمایه 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 115ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» در سال‌جاری 843ریال و سرمایه آن برابر رقم 2هزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
صنعتی اردکان هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که آتیه دماوند در این گروه دوم شد. سرمایه «وآتی» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را 155ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته صنعتی اردکان در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را سیمان داراب به خود اختصاص داد. «ساراب» با سرمایه 249میلیارد و 606میلیون ریال، سود هر سهم خود را 501ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 260ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس