روزانه
بیشترین بازدهی
قند هگمتان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که دارویی لقمان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «دلقما» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۵میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
قند مرودشت صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کالسیمین در رده چهارم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵میلیارد ریال،‌ سود هر سهم خود را مبلغ ۴هزار و ۳۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
گل گهر پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه «شخارک» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را دوهزار و ۴۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز گل گهر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تایدواتر خاورمیانه در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» مبلغ یک‌هزار و ۹۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۲۱۶میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گل‌گهر به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده دهم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بوعلی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه پنجم شد. سرمایه «سفارس» برابر چهار هزار و ۱۷۶میلیارد ریال است. «سفارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان مازندران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سمازن» برابر ۲۷۳میلیارد و ۹۹۶میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا دیزل در صد جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم یک‌هزار و ۱۳۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. خاک چینی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 840 ریال و سرمایه آن معادل 35میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته لیزینگ صنعت و معدن به دست آورد. جوشکاب یزد در جایگاه هشتم ایستاد. «بکاب» با سرمایه 15میلیارد و 400میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 78ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را صدرا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت صدرا معادل یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 74ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فارسیت دورود در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سفارود» در سال‌جاری 540ریال و سرمایه آن برابر 80میلیارد و 640میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان سپاهان به خود اختصاص داد. سیمان هرمزگان در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «سهرمز» با سرمایه 135میلیارد و 500میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1938 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سیمان سپاهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بوعلی در این گروه نهم شد. سرمایه «وبوعلی» برابر 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. نساجی بروجرد در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «نبروج» برابر 148میلیارد و 212میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 21 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه صنعتی بوتان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «لبوتان» با سرمایه 114میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 703 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سایپا آذین در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «خاذین» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. پتروشیمی شیراز در رده دهم این گروه ایستاد. «شیراز» با سرمایه‌ای معادل دو هزار و ۵۵۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را توسعه معادن روی به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» برابر ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل یک هزار و ۴۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فجر» در سال‌مالی۸۶ مبلغ ۲۲۱ریال و سرمایه آن معادل ۴۲۹میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده پنجم این گروه ایستاد. «شبهرن» با سرمایه ۱۸۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر سه هزار و ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان سپاهان در این گروه چهارم شد. سرمایه «سپاهان» برابر یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر پشم‌بافی توس به دست آورد. سولیران با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. «فسلیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را به رقم ۸۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس