روزانه
بیشترین بازدهی
فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که شیشه قزوین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کقزوی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه شرکت معادل ۸۴میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
کالسیمین صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. نیرو ترانس در رده ششم این گروه ایستاد. «بنیرو» با سرمایه‌ای معادل ۱۳۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را توسعه معادن روی به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را ۱۰۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فارسیت دورود جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده پنجم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۴۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم نساجی بروجرد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه پنجم شد. سرمایه «فخوز» بیش از ۲هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. «فخوز» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز صدرا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۲۷۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم سیمان فارس و خوزستان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. بانک کارآفرین پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وکار» مبلغ 558ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 50 میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته لیزینگ صنعت و معدن به دست آورد. محورسازان در جایگاه سوم ایستاد. «خوساز» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 248ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خزامیا» معادل یک هزار و 200میلیارد ریال است. شرکت سود هرسهم خود را برابر رقم 703ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» در سال جاری 511ریال و سرمایه آن برابر 15هزار و 800 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «ومعادن» با سرمایه یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 768ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مپنا در این گروه هشتم شد. سرمایه «رمپنا» برابر 7هزار و 950میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر 90میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 329ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
صدرا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 1130ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سولیران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسلیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کابل باختر در رده سوم این گروه ایستاد. «باختر» با سرمایه‌ای معادل ۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۴۳ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۰۰ ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۲۳۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه نهم شد. سرمایه «فجر» بیش از ۴۲۹میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۲۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. سیمان خزر با سرمایه‌ای برابر ۹۰میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۳۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
صدرا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس