روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان تهران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که تکنوتار در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «تکنو» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۳میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سایپا شیشه صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. فرآوری مواد معدنی در رده دوم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه‌ای معادل ۴۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
زامیاد پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه «کگل» معادل ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۳۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری بوعلی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۰۶ریال و سرمایه آن معادل نه هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده ششم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۴۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه نهم شد. سرمایه «خودرو» بیش از پنج‌هزار میلیارد ریال است. «خودرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. چادرملو در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «کچاد» برابر دوهزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان تهران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ایران‌تایر پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «پتایر» مبلغ 654ریال و سرمایه آن معادل 106میلیارد و 935میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته افست به دست آورد. کارتن ایران در جایگاه ششم ایستاد. «چکارن» با سرمایه 60میلیارد و 750میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 409ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را تراکتورسازی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 550ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آرد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبوعلی» در سال‌جاری 200ریال و سرمایه آن برابر 800میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر، فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه پنج هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1260ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه نهم شد. سرمایه «خپارس» برابر دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 501ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پشم‌بافی توس به دست آورد. کابل باختر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه کابل باختر برابر سه میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 80ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت، جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 260ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که زامیاد در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خزامیا» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه شرکت معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
کابل باختر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده دوم این گروه ایستاد. «وساخت» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۹۰میلیارد و ۲۹۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مپنا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «رمپنا» در سال مالی ۸۶ این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «رمپنا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۳۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده سوم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه ۲هزار و ۱۹۲میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۵۷۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه پنجم شد. سرمایه «وپارس» بیش از ۵هزار میلیارد ریال است. سود هرسهم خود را معادل ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یک‌صد میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۲۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس