روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان تهران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که رینگ مشهد در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خرینگ» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه شرکت معادل ۱۰۴میلیارد و ۷۵میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
تولی پرس صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. قند قزوین در رده سوم این گروه ایستاد. «قزوین» با سرمایه‌ای معادل ۴۳میلیارد و ۶۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بوعلی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. شرکت، سود هر سهم خود را ۵۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری بوعلی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» مبلغ ۸۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده پنجم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۵هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بوعلی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه ششم شد. سرمایه «خپارس» برابر ۲هزار میلیارد ریال است. «خپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر ۳۹۲میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپادیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان تهران جایگاه اول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. تکنوتار دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تکنو» مبلغ 803ریال و سرمایه آن معادل 33میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآوری مواد معدنی به دست آورد. افست در جایگاه دوم ایستاد. «چافست» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 918ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وبوعلی» معادل 800میلیاردریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 200ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌‌‌گذاری بهمن در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 104ریال و سرمایه آن برابر دوهزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل گهر به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «شاراک» با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1132 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه هشتم شد. سرمایه «فجر» برابر 429میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 221 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یک‌صد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه صنعتی بوتان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «لبوتان» با سرمایه 114میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 703 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سولیران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «فسلیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
کابل باختر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان غرب در رده چهارم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل ۱۸۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است و پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۰۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مپنا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «رمپنا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۳۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۲۳۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان دشتستان در این گروه چهارم شد. سرمایه «سدشت» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. کابل باختر با سرمایه‌ای برابر ۳میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه‌ای برابر ۱۷۰میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس