بیشترین بازدهی هفتگی
سولیران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. سیمان خاش دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سخاش» 921ریال و سرمایه آن معادل 75میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سیمان هگمتان در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «سهگمت» سود هر سهم خود را 293ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت برابر رقم 432میلیارد و 900میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت خدمات انفورماتیک به خود اختصاص داد. تایدواتر خاورمیانه در رده چهارم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه 216میلیارد ریال سود هر سهم خود را در رقم 1950 ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد.باما چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» 5013 ریال و سرمایه آن معادل 79میلیارد و 536میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را گالوانیزه سپاهان به خود اختصاص داد. سرمایه «فجر» برابر 429میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 221ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت، گل‌گهر به خود اختصاص داد. چادرملو در رده پنجم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 843ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مپنا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده‌ را به دست آورد که نیروترانس در این گروه پنجم شد. سرمایه «بنیرو» برابر 135میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 494ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفته گذشته پشمبافی توس به دست آورد. کابل باختر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «باختر» برابر 3میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 80ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری فرآوری مواد معدنی به دست آورد. کالسیمین در جایگاه پنجم ایستاد. «فاسمین» با سرمایه 195میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 4387ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
کابل باختر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. مس شهید باهنر در رده نهم این گروه ایستاد. «فباهنر» با سرمایه 450میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 327ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد.گل گهر دوم شد.پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» 2384 ریال و سرمایه معادل 880میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت توسعه صنعتی ارزان‌ترین سهم بود.سرمایه‌گذاری ملت در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «وملت» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را 260 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فخوز» در سال‌جاری 577ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و 192میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
آتیه دماوند هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که صنعتی بهشهر در این گروه هشتم شد. سرمایه «غبشهر» برابر رقم 192میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 814ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته آتیه دماوند در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را کارتن ایران به خود اختصاص داد. «چکارن» با سرمایه 60میلیارد و 750میلیون ریال، سود هر سهم خود را 409ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه 9هزار و 654میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 706ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس