روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان تهران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سیمان خاش در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «سخاش» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۲۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۵میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. داروسازی روزدارو در رده سوم این گروه ایستاد. «دروز» با سرمایه‌ای معادل ۷۷میلیارد و ۷۶۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل ۵هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خبهمن» مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مپنا به خود اختصاص داد. نفت پارس در رده هفتم این گروه ایستاد. «شنفت» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۸۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مپنا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مالی و اعتباری سینا در این گروه چهارم شد.«وسینا» معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته پشم‌بافی توس به دست آورد. «تکنوتار» در جایگاه پنجم قرار گرفت.سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا آذین جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۴۰۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
سولیران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فرآورده‌های تزریقی چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دفرا» مبلغ 876ریال و سرمایه آن معادل 26میلیارد و 410میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآورده‌های مواد معدنی به دست آورد. مس شهیدباهنر در جایگاه پنجم ایستاد. «فباهنر» با سرمایه 450میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 327ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
زامیاد پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را تایدواتر خاورمیانه به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «حتاید» معادل 216میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1950ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» در سال‌جاری 2496ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در 7روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. نیروترانس در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت نیروترانس با سرمایه 135میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 494ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه دهم شد. سرمایه «خزامیا» برابر یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 703ریال پیش‌بینی کرده است

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در 7روز گذشته پشم‌بافی توس به دست آورد. سولیران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه فسلیر برابر 24میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 346ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.صنعتی نیرومحرکه جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه 170میلیاردو100میلیون‌ ریال سود هر سهم خود را در رقم 620ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «شلعاب» سود هرسهم خود را مبلغ ۸۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
کابل باختر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. پتروشیمی شیراز در رده پنجم این گروه ایستاد. «شیراز» با سرمایه‌ای معادل دوهزار و ۵۵۰میلیارد ریال، زیان هرسهم خود را مبلغ ۱۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را فولادخراسان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخاس» برابر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۵۳۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن دررده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «وبهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۰۴ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. باما در رده هفتم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۰۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه ششم شد. سرمایه «وکار» بیش از یک‌هزار و ۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشم‌بافی توس به دست آورد. سیمان ایلام با سرمایه‌ای برابر ۱۹۹میلیارد و ۹۲۴میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس