روزانه
بیشترین بازدهی
سیمان اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که تکنوتار در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «تکنو» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۳میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
کابل باختر صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده دوم این گروه ایستاد. «وساخت» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۹۰میلیارد و ۲۹۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پارس خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هشتم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» معادل ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم دیروز پارس خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خبهمن» مبلغ 350ریال و سرمایه آن معادل 3هزار و 200میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. چادرملو در رده ششم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل 2هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 843ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که هپکو در این گروه پنجم شد. سرمایه «تپکو» بیش از 397میلیارد و 800میلیون ریال است. «تپکو» سود هر سهم خود را مبلغ 371ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. کاشی پارس در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «کپارس» برابر 87میلیارد و 750میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 108ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر 105میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 86 رقم 845 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
لعابیران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سایپا در این گروه سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. پتروشیمی شیراز در جایگاه سوم ایستاد. «شیراز» با سرمایه ۲هزار و ۵۵۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم ۵۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فپارس» در سال‌جاری ۵۰۱ریال و سرمایه آن برابر ۲هزار میلیارد ریال است.

۲

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که نفت بهران در این گروه سوم شد. سرمایه «شبهرن» برابر ۱۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه ۹۷۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۲۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین بازدهی
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که پتروشیمی خارک در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شخارک» سود هرسهم خود را مبلغ 2496ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
کابل باختر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان هگمتان در رده دوم این گروه ایستاد. «سهگمت» با سرمایه‌ای معادل 432میلیارد و 900میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 293ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخاس» برابر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل 534ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «ومعادن» در سال مالی 86 مبلغ 628ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر، مس ایران به خود اختصاص داد. باما در رده هفتم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه 79میلیارد و 536میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر 5013ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» بیش از پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 443ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر، ایران مرینوس به دست آورد. سمیان خزر با سرمایه‌ای برابر 90میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 329ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس