روزانه
بیشترین بازدهی
فرآورده‌های تزریقی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شلعاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
قند پیرانشهر صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. صنایع شیمیایی در رده دوم این گروه ایستاد. «شیران» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۷میلیارد و ۱۶۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخاس» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» مبلغ ۵۱۱ریال و سرمایه آن معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۲۴۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خوزستان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو دیزل در این گروه پنجم شد. سرمایه «خاور» بیش از ۹۷۲میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
دیروز فولاد کاویان در صدر جدول بالاترین نسبت P/ E ایستاد. تکنوتار جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «تکنو» با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۰۳ریال در نظر گرفته است.

کمترین نسبت P/E
رده نخست کمترین نسبت P/ E را در روز گذشته قطعات اتومبیل ایران به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «وملی» برابر یک‌هزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
زامیاد جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سموم علف‌کش دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شسم» مبلغ 2450ریال و سرمایه آن معادل 10میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حمل‌ونقل توکا به دست آورد. آلومینیوم ایران در جایگاه دوم ایستاد. «فایرا» با سرمایه 165میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3004ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخوز» معادل 2هزار و 192میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 577ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» در سال‌جاری 550 ریال و سرمایه آن برابر 900میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. سیمان دشتستان در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «سدشت» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 367ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» برابر 9هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 706ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپادیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که خوراک دام پارس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غدام» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان هگمتان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. فرآورده‌های تزریقی در رده دوم این گروه ایستاد. «دفرا» با سرمایه‌ای معادل ۲۶میلیارد و ۴۱۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» برابر ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۰۴۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ومعادن» در سال مالی۸۶ مبلغ ۶۲۸ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.نفت بهران در رده پنجم این گروه ایستاد. «شبهرن» با سرمایه ۱۸۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۳۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» بیش از ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. «پشاهین» سود هرسهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۲۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس