بیشترین بازدهی هفتگی
زامیاد جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. گالوانیزه سپاهان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فجر» 221ریال و سرمایه آن معادل 429میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خودکرد که ایران گچ در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «کایگچ» سود هر سهم خود را 549ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از 15میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، مواداولیه داروپخش به خود اختصاص داد. سموم علف‌کش در رده دوم این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه 10میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 2450ریال پیش‌بینی کرده است.

گران‌ترین سهم
سیمان قائن در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. باما چهارم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «کاما» 3/50 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 79میلیارد و 536 میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
فولادمبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» بالغ بر 2هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 843ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دهم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه 5هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 443ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه چهارم شد. سرمایه «فخوز» بالغ بر 2هزار و 192میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 577 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» معادل 90میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 329 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری فرآورده‌های تزریقی به دست آورد. معادن بافق در جایگاه سوم ایستاد. «کبافق» سرمایه 10میلیارد و 125میلیون ریال، سود هر سهم خود را 4148ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
سیمان هگمتان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. گاز لوله در رده پنجم این گروه ایستاد. «پلوله» با سرمایه 225میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را 370ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
فرآورده‌های تزریقی هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. پارس دارو دهم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «دپارس» 2160ریال و سرمایه آن بالغ بر 70میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت، سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه نهم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه 240میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 233ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» در سال جاری 703ریال و سرمایه آن بالغ بر یک‌هزار و 200میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
قند قزوین هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که گروه صنعتی سدید در این گروه پنجم شد. سرمایه «وسدید» بالغ بر 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 502ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته قند قزوین در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را کارتن ایران به خود اختصاص داد. «چکار» با سرمایه 60میلیارد و 750میلیون ریال، سود هر سهم خود را 409 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرو محرکه جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه 170میلیارد و یک‌صد میلیون ریال، سود هر سهم خود را در 620 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس