روزانه
بیشترین بازدهی
قطعات اتومبیل ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که داروسازی سبحان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دسبحا» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۷۲میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
مس شهید باهنر صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. تولی پرس در رده چهارم این گروه ایستاد. «شتولی» با سرمایه‌ای معادل یکصدمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هشتم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. خدمات انفورماتیک در رده چهارم این گروه ایستاد. «رانفور» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۱۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه نهم شد. سرمایه «خودرو» بیش از پنج هزار میلیارد ریال است. «خودرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر ۳۹۲میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. فرآورده‌های نسوز آذر جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کاذر» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای مالی ۸۶ رقم ۴۰۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
سیمان هگمتان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کمک فنر ایندامین سایپا چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت مبلغ 616ریال و سرمایه آن معادل 13میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآورده‌های تزریقی به دست آورد. معادن بافق در جایگاه سوم ایستاد. معادن بافق با سرمایه ده‌میلیارد و 125میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 4148ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شخارک» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 2496ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم سایپا در سال‌جاری 706 ریال و سرمایه آن برابر 9‌هزار و 465میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در 7روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «شنفت» با سرمایه 180میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3300ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان دشتستان در این گروه دوم شد. سرمایه سیمان دشتستان برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود رامبلغ 367ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در 7روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه سیمان شمال برابر 183میلیارد و722میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 616ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه 170میلیارد و یکصد‌میلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 620ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که خوراک دام پارس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غدام» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان هگمتان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. توکا فولاد در رده سوم این گروه ایستاد. «وتوکا» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۲۶۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وپارس» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۴۴۳ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده هفتم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه هفتم شد. سرمایه «وکار» بیش از یک هزار و ۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. تکنوتار با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس