روزانه
بیشترین بازدهی
مواد اولیه داروپخش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که بین‌المللی پارس در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «شپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
تکین‌کو صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. حمل‌و‌نقل توکا در رده سوم این گروه ایستاد. «حتوکا» با سرمایه‌ای معادل ۵۱میلیارد و ۵۳۷میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» مبلغ ۸۰۰ریال و سرمایه آن معادل پنج هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پتروشیمی اصفهان در رده دهم این گروه ایستاد. «شصفها» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۱۲۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه دوم شد. سرمایه «وتوصا» بیش از ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است. «وتوصا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» برابر ۵۷۱میلیارد و ۲۲۹میلیون ریال است وشرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل‌ ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶در رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
سیمان هگمتان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کشت پیاذر پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غاذر» مبلغ 237ریال و سرمایه آن معادل پنج میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآورده‌های تزریقی به دست آورد. دارویی لقمان در جایگاه سوم ایستاد. «دلقما» با سرمایه 75میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 487ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفداترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خزامیا» معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 703ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه معادن روی ایران در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کروی» در سال‌جاری 1042ریال و سرمایه آن برابر 548میلیارد و 625میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان دشتستان به خود اختصاص داد.سایپا در رده هشتم این گروه ایستاد. سایپا با سرمایه 9هزار و 654میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 706 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سیمان دشتستان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه نهم شد.سرمایه «فجر» برابر 429میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 221 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد.تکنوتار در جایگاه پنجم قرار گرفت.سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 803 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.گروه صنعتی بوتان جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد.«لبوتان» با سرمایه 114میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 703 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که خوراک دام پارس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غدام» سود هرسهم خود را مبلغ ۱۳۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده‌میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان هگمتان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان دورود در رده سوم این گروه ایستاد. «سدور» با سرمایه‌ای معادل ۸۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۱۲۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۶۲۸ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «وبهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۰۲ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریالی، ‌سود هر سهم خود را برابر ۵۷۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان دشتستان در این گروه سوم شد. سرمایه سیمان دشتستان بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. سیمان ایلام با سرمایه‌ای برابر ۱۹۹میلیارد و ۹۲۴میلیون ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس