روزانه
بیشترین بازدهی
سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که فیبر ایران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «چفیبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
کاشی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. آلومینیوم ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فایرا» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
گالوانیزه سپاهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فجر» مبلغ ۲۲۱ریال و سرمایه آن معادل ۴۲۹میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۱۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه پنجم شد. «خزامیا» بیش از یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. «خزامیا» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۱۲۱۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
خوراک دام پارس جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان هگمتان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سهگمت» مبلغ 293ریال و سرمایه آن معادل 432میلیارد و 900میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآورده‌های تزریقی به دست آورد. سایپا شیشه در جایگاه دوم ایستاد. «کساپا» با سرمایه 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 132ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شخارک» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 2496ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خراسان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فخاس» در سال‌جاری 534 ریال و سرمایه آن برابر یک هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان دشتستان به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه 15هزار و 800 میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 511 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سیمان دشتستان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که حق تقدم سرمایه‌گذاری بهمن در این گروه چهارم شد. سرمایه «وبهمن» برابر 2هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 102 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یک‌صد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که خوراک دام پارس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غدام» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی سیمان هگمتان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. فرآورده‌های تزریقی در رده دوم این گروه ایستاد. «دفرا» با سرمایه‌ای معادل 26میلیارد و 410میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 876ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 628ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده پنجم این جدول قررا گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی 86 مبلغ 843ریال و سرمایه آن معادل 2هزار میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده پنجم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه 2هزار و 192میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر 577ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان دشتستان در این گروه سوم شد. سرمایه «سدشت» بیش از 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 367ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر 51میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. «فنوال» سود هرسهم خود را مبلغ 81 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر 75میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم 276ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس