روزانه
بیشترین بازدهی
سرمایه‌گذاری توس گستر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ایران گچ در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کایگچ» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
چینی ایران صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. داروسازی زهراوی در رده دوم این گروه ایستاد. «دزهراوی» با سرمایه‌ای معادل ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۴۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۰۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد فولاد خراسان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فخاس» مبلغ ۵۳۴ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۱۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد. سرمایه «وپارس» بیش از پنج هزار میلیارد ریال است. «وپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته سیمان خزر به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶، رقم ۱۲۱۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
ایران گچ جایگاه اول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری توس‌گستر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوس»، مبلغ 305ریال و سرمایه آن معادل 200میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان کرمان به دست آورد. تراکتورسازی در جایگاه دوم ایستاد. «تایرا» با سرمایه 900میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 550ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خودرو» معادل 5هزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 800 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «و بهمن» در سال‌جاری 102ریال و سرمایه آن برابر 2هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر باما به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «شاراک» با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1134ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خوزستان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مالی و اعتباری سینا در این گروه هشتم شد. سرمایه «وسینا» برابر یک هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 155ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته نورد آلومینیوم به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر 90میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 329ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که پتروشیمی خارک در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شخارک» سود هرسهم خود را مبلغ ۲۴۹۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان هگمتان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. باما در رده ششم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۵۰۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۱۲۶۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۴۳ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده دهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه یک‌هزار و ۵۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بوعلی در این گروه هشتم شد. سرمایه «وبوعلی» بیش از ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یکصدمیلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه‌ای برابر ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس