روزانه
بیشترین بازدهی
ایران گچ در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که آبسال در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «لابسا» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سیمان دورود صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سیمان شمال در رده دوم این گروه ایستاد. «سشمال» با سرمایه‌ای معادل ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۲۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۸۴۳ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز باما به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده سوم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خراسان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» بیش از ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته نورد آلومینیوم به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپادیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
سرمایه‌گذاری توس‌گستر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فیبر ایران دوم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «چفیبر» مبلغ 224ریال و سرمایه آن معادل 15میلیارد و 600میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان کرمان به دست آورد. فارسیت اهواز در جایگاه ششم ایستاد. «سفاسیت» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 260ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 443ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده‌پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 800ریال و سرمایه آن برابر 5هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر باما به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «فخوز» با سرمایه 2هزار و 192میلیارد ریال،‌ سود هر سهم خود را مبلغ 577ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خوزستان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مالی و اعتباری سینا در این گروه هشتم شد. سرمایه «وسینا» برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 155ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته نورد آلومینیوم به دست آورد. تکنوتار در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 803ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو‌دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه 972میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1212ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ماشین‌آلات عمرانی و زراعی تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که پتروشیمی خارک در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شخارک» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۹۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزارمیلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان هگمتان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان دورود در رده دوم این گروه ایستاد. «سدور» با سرمایه‌ای معادل ۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را سرمایه‌گذاری بازنشستگی به خود اختصاص داد. سرمایه «وصندوق» برابر ۴هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۵۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فملی» در سال مالی مبلغ ۱۲۶۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده نهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه یک هزار و ۵۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بوعلی در این گروه هشتم شد. سرمایه «وبوعلی» بیش از ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس