روزانه
بیشترین بازدهی
شیمیایی فارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ایران گچ در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت ایران گچ سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
توکا فولاد صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. آتیه دماوند در رده دهم این گروه ایستاد. «وآتی» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را سیمان فارس و خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «سفارس» معادل ۴هزار و ۱۷۶میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. باما در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» مبلغ ۵هزار و ۱۳ریال و سرمایه آن معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده پنجم این گروه ایستاد. «شاراک»با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را یک هزار و ۱۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خوزستان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه دوم شد. سرمایه «ورنا» بیش از یک هزار و۶۰۰میلیارد ریال است. «ورنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته، نورد آلومینیوم به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه سیمان بجنورد برابر ۳۹۲میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه‌ای برابر ۱۷۰میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ در رقم ۶۲۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
سرمایه‌گذاری توس‌گستر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. نیروترانس سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 494ریال و سرمایه آن معادل 135میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته توکافولاد به دست آورد. نگین طبس در جایگاه ششم ایستاد. کطبس با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 112ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخاس» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 534ریال پیش‌‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 102ریال و سرمایه آن برابر 2هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. «وصندوق» در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت سرمایه‌گذاری بازنشستگی با سرمایه 4هزار و 800میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 350 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خوزستان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه هشتم شد. سرمایه سایپا برابر 9هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 706 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته نورد آلومینیوم به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه سیمان شمال برابر 183میلیارد و 772میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 616 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. الکتریک شرق با سرمایه 105میلیون ریالی سود هر سهم خود را در رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که ایران‌تایر در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت ایران‌تایر سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان همگتان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سرمایه‌گذاری آذربایجان در رده نهم این گروه ایستاد. «وآذر» با سرمایه‌ای معادل ۵۴میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۴۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت چادرملو در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۴۳ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده چهارم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۶۲۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه ششم شد. سرمایه «وکار» بیش از یک‌هزار و ۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس