بیشترین بازدهی هفتگی
حق تقدم پارس سرام جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. صنعتی آما نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاما» 263 ریال و سرمایه آن معادل 120میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که مس شهید باهنر در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «فباهنر» سود هر سهم خود را مبلغ 327 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 450میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، مواد اولیه داروپخش به خود اختصاص داد. ایران‌ارقام در رده دوم این گروه ایستاد. «مرقام»‌ با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 696ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
داروسازی زهراوی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» 2103ریال و سرمایه آن معادل 880 میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخاس» برابر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 534ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده چهارم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 2496ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه چهارم شد. سرمایه «ونیکی» معادل دوهزار و 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 201ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفته گذشته فولاد کاویان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 803 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری گاز لوله به دست آورد. پتروشیمی اراک در جایگاه هشتم ایستاد. «شاراک» با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1134 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. توس گستر در رده نهم این گروه ایستاد. «وتوس» با سرمایه 200میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 305 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
باما هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. نفت بهران سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شبهرن» 3300ریال و سرمایه آن معادل 180میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت، گرانیت بهسرام ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را 121ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌جاری 443ریال و سرمایه آن معادل پنج هزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
سرمایه‌گذاری مسکن در هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که دارویی لقمان در این گروه چهارم شد. سرمایه «دلقما» برابر رقم 75میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 487ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سرمایه‌گذاری مسکن در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه نهم این گروه را داروسازی فارابی به خود اختصاص داد. «دفارا» با سرمایه 150میلیارد ریال،‌ سود هرسهم خود را 1210ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. تراکتورسازی جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «تایرا» با سرمایه 900میلیارد ریال، سود هر سهم خود را نرخ 550ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس