بیشترین بازدهی هفتگی
گروه صنعتی بوتان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. فولاد خوزستان ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فخوز» 487ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و 192میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
پتروشیمی خارک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که مس شهید باهنر در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «فباهنر» سود هر سهم خود را 327ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت برابر 450میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. خدمات کشاورزی در رده دهم این گروه ایستاد. «تکشا» با سرمایه 15میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 692ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
داروسازی زاهراوی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان اردبیل پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ساربیل» 1949ریال و سرمایه آن برابر رقم 70میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر رقم پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1260ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت مس ایران به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم 2103ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «وپارس» معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 443ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته ایران مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» یکصد‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری سیمان هگمتان به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه چهارم ایستاد. «فسرب» با سرمایه 92 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 540 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. گالوانیزه سپاهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه 429میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 221ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سیمان هگمتان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. باما دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» 5013ریال و سرمایه آن معادل 79میلیارد و 536میلیون ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت گرانیت بهسرام ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری ملت در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «وملت»با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 260ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» در سال‌جاری 843 ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
آتیه دماوند هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که قند قزوین در این گروه دوم شد. سرمایه «قزوین» برابر 43میلیارد و 650میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 224ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته آتیه دماوند در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را سیمان شمال به خود اختصاص داد. «سشمال» با سرمایه 183میلیارد و 772میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 616ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس