روزانه
بیشترین بازدهی
گروه صنعتی بوتان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که فولاد خوزستان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فخوز» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سیمان هگمتان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. باما در رده سوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
گالوانیزه و سپاهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سرمایه‌گذاری ملت این گروه را سوم به خود اختصاص داد. سرمایه «وملت» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سخت آژند جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتباری سینا رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسینا» مبلغ ۱۵۵ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. ایران ارقام در رده دوم این گروه ایستاد. «مرقام» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه دوم شد. سرمایه «فجر» بیش از ۴۲۹میلیارد ریال است. شرکت، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. ایران‌دوچرخ در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «خدومو» برابر۲۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ در رقم ۱۲۱۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم جوشکاب یزد جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. بهنوش دوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «غبهنوش» مبلغ 2900ریال و سرمایه آن معادل 41میلیارد و 152میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان هگمتان به دست آورد. توسعه معادن روی در جایگاه دوم ایستاد. «کروی» با سرمایه 548میلیارد و 625میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 1073ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری ملی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ونیکی» معادل 2هزار و 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را برابر رقم 201ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «کچاد» در سال‌جاری 843ریال و سرمایه آن برابر 2هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «وصندوق» با سرمایه 4هزار و 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 350ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 443ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. تکنوتار در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 803ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریالی،‌ سود هر سهم خود را رقم 670ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
پتروشمی خارک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که رایان سایپا در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت رایان سایپا سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. شیشه همدان در رده پنجم این گروه ایستاد. شیشه همدان با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. گل‌گهر جایگاه هفتم این گروه را به خود اختصاص داد. سرمایه گل گهر برابر ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۲۱۰۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۱۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده نهم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۱۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه ششم شد. سرمایه سیمان تهران بیش از ۹۰۲میلیاردو۳۴۴میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۵۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. سایپا با سرمایه‌ای برابر ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال،‌ سود هر سهم خود را رقم ۷۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس