روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم جوشکاب یزد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سازه پویش در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «خپویش» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی
معادن منگنز ایران صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. دشت مرغاب در رده دوم این گروه ایستاد. «غدشت» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتباری سینا در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسینا» مبلغ ۱۵۵ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. توسعه معادن روی ایران در رده هشتم این گروه ایستاد. «کروی» با سرمایه‌ای معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۰۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که نیروی زنگان در این گروه ششم شد. سرمایه «شزنگ» بیش از ۲۸میلیارد ریال است. «شزنگ» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را روز گذشته ایران‌مرینوس به دست آورد. سخت‌آژند در جایگاه سوم قرار گرفت. «ثاژن» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپادیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم جوشکاب یزد جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. بهنوش دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غبهنوش» مبلغ 2900 ریال و سرمایه آن معادل 41میلیارد و 152میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی رادر هفت روز گذشته سیمان دورود به دست آورد. کشت پیاذر در جایگاه سوم ایستاد. «غاذر» با سرمایه پنج‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 237ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت ایران‌خودرو معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 800ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ونیکی» در سال‌‌جاری 201ریال و سرمایه آن برابر دوهزار و 900میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 2014 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بوعلی در این گروه دوم شد. سرمایه «وبوعلی» برابر 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر 90میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 329 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. زامیاد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. زامیاد با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 670 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
پتروشیمی خارک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که مس شهیدباهنر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فباهنر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کارخانجات مخابراتی ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «لکما» با سرمایه‌ای معادل ۶۱میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۲۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۲۶۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وصندوق» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۴هزار و۸۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه ۲هزار میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه سوم شد. سرمایه‌ «ومعادن» بیش از یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۶۲۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. ایران مرینوس با سرمایه‌ای برابر ۳۶میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کهسرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۲۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس