روزانه
بیشترین بازدهی
شیمیایی سینا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که رازک در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «درازک» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۸۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۱میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سیمان دورود صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل یک هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۲۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» مبلغ ۴۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که قطعات اتومبیل ایران در این گروه هفتم شد. سرمایه «ختوقا» بیش از ۱۲۰میلیارد ریال است. «ختوقا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سخت آژند در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ثاژن» برابر یکصدمیلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
کاشی اصفهان جایگاه اول جایگاه جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز از آن خود کرد. داروسازی زهراوی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دزهراوی» مبلغ 3046 ریال و سرمایه آن معادل 40میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان دورود به دست آورد. قند تربت‌جام در جایگاه چهارم ایستاد. «قجام» با سرمایه 26میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 107ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کگل» معادل 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 2103 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 803ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. توسعه معادن روی در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «کروی» با سرمایه 548میلیارد و 625میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1066 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بوعلی در این گروه هشتم شد. سرمایه «وبوعلی» برابر 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
ایران مرینوس رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یک‌صد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. این شرکت با سرمایه 75میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 276ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم مس شهید باهنر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که رایان سایپا در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «ولساپا» سود هرسهم خود را مبلغ ۷۴۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. گالوانیزه سپاهان در رده هفتم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه‌ای معادل ۴۲۹میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۲۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه «شخارک» برابر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۲۰۱۴‌ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن‌ و ‌فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «وپارس» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۴۴۳ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده نهم این گروه ایستاد. «وصندوق» با سرمایه چهارهزار و ۸۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه سوم شد. سرمایه «ستران» بیش از ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس