روزانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم بانک کارآفرین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که موتوژن در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت موتوژن سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۱۳میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
حق‌تقدم سرمایه‌گذاری البرز صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. ایران‌دارو در رده ششم این گروه ایستاد. «دیران» با سرمایه‌ای معادل ده میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شصفها» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۱۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتباری سینا در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسینا» مبلغ ۱۵۵ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد سود هر سهم خود را ۲۱۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست‌ آورد که توسعه صنعتی در این گروه هشتم شد. سرمایه «وتوصا» بیش از ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است. «وتوصا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. زامیاد با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۶۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
داروسازی زهراوی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لامیران ششم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم شرکت مبلغ 256ریال و سرمایه آن معادل 30میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین نسبت بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری آذربایجان به دست آورد. قند تربت جام در جایگاه پنجم ایستاد. قند تربت جام با سرمایه 26میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 107ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را ایران‌‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت ایران‌‌خودرو معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 803ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم رایان سایپا در سال‌جاری 742ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2014ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه دهم شد. سرمایه «وکار» برابر یک‌هزار و 50میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 485ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه سایپا شیشه برابر 70میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 55ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 845ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن و فلزات در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که نیروی زنگان در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «شزنگ» سود هرسهم خود را مبلغ ۱۹۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۸میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. شیشه همدان در رده سوم این گروه ایستاد. شیشه همدان با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را سرمایه‌گذاری ساختمان به خود اختصاص داد. سرمایه «وساخت» برابر ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۲۹۷ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فجر» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۲۲۱ریال و سرمایه آن معادل ۴۲۹میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بانک ملی در رده دهم این گروه ایستاد. «وبانک» با سرمایه ۳هزار و ۲۲۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه سوم شد. سرمایه «ستران» بیش از ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. بهسرام با سرمایه‌ای برابر ۷۵ میلیارد میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۷۶ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس