روزانه
بیشترین بازدهی
کاشی اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که لامیران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فلامی» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۵۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
شیشه همدان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در رده دوم این گروه ایستاد. «پعایق» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
گل گهر پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را سرمایه‌گذاری بازنشستگی به خود اختصاص داد. سرمایه «وصندوق» معادل ۴هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز گل گهر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتباری سینا در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسینا» مبلغ ۱۵۵ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گل گهر به خود اختصاص داد. خدمات انفورماتیک در رده هشتم این گروه ایستاد. «رانفور» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه ششم شد. سرمایه «ورنا» بیش از یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریال است. «ورنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران دیروز در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
کاشی اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. داروسازی زهراوی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 3046ریال و سرمایه آن معادل 40میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری آذربایجان به دست آورد. شیشه همدان در جایگاه دوم ایستاد. «کهمدا» با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 200ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه رامس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت«فملی» معادل پنج هزار و 789میلیارد و645 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم1260 ریال پیش‌‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم چادرملو در سال‌جاری 843ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل گهر به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 628 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بازنشستگی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که
فولاد مبارکه در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته شیشه قزوین به دست آورد. ایران مرینوس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «نمرینو» برابر ۳۶میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه ۷۵میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم ۲۷۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن و فلزات در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که نیروی زنگان در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «شزنگ» سود هر سهم خود را مبلغ 195ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 28میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کارخانجات مخابراتی ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «لکما» با سرمایه‌ای معادل 61میلیارد و 400میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1128ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را گالوانیزه سپاهان به خود اختصاص داد. سرمایه «فجر» برابر 429میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 221ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وساخت» مبلغ 297ریال و سرمایه آن معادل 880میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده ششم این گروه ایستاد. «ستران» با سرمایه 902میلیارد و 344میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر 752ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه پنجم شد. سرمایه «وبانک» بیش از 3هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 420ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. گروه صنعتی ملی با سرمایه‌ای برابر 247میلیارد و 360میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 11ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه چهارم این گروه را آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 260ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس