بیشترین بازدهی هفتگی
سرمایه‌گذاری ملی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. فارسیت اهواز در این گروه چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «سفارسیت» 260ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 30میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
معادن و فلزات در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که حق‌تقدم مس شهیدباهنر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. مس شهیدباهنر سود هر سهم خود را 327ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 450میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. مواد اولیه داروپخش در رده دوم این گروه ایستاد. «دتماد» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 4912ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قائن در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. داروسازی زهراوی در این گروه سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «دزهراوی» 3046ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 40میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را معادن به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» بالغ بر یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 628ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت گل گهر به خود اختصاص داد. چادرملو در رده چهارم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 843 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بازنشستگی هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد. که گل‌گهر در این گروه دوم شد. سرمایه‌ گل‌گهر بالغ بر 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 2103ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را شیشه قزوین به دست آورد. ایران مرینوس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «نمرینو» بالغ بر 36میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 137ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری سرمایه‌گذاری آذربایجان به دست آورد. سخت آژند در جایگاه دوم ایستاد. «تاژن» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 281ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کارخانجات مخابراتی ایران در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «لکما» با سرمایه 61میلیارد و 400میلیون ریال، سود هر سهم خود را 1128ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
باما هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. ایران دارو در این گروه سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت ایران دارو 2585ریال و سرمایه آن بالغ بر 10میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت حق‌تقدم سرمایه‌گذاری بهمن ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری ملت در جایگاه چهارم این گروه ایستاد.«وملت» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 260ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» در سال‌جاری 2014ریال و سرمایه آن بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
حق تقدم سرمایه‌گذاری بهمن هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که پارس سوئیچ در این گروه چهارم شد. سرمایه شرکت «بسوئیچ» بالغ بر 90میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 658ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته پگاه خراسان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را سیمان شمال به خود اختصاص داد. «سشمال» با سرمایه 183میلیارد و 772میلیون ریال، سود هر سهم خود را 616ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. شرکت «کهرام» با سرمایه 75میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 276ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس