روزانه
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که فولاد خوزستان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فخوز» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سرمایه‌گذاری آذربایجان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. ایران ارقام در رده هشتم این گروه ایستاد. مرقام با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» مبلغ ۲۰۱۴ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده هشتم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بازنشستگی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که داروسازی سبحان در این گروه پنجم شد.سرمایه «دسبحا» بیش از ۱۷۲میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است. «دسبحا» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را روز گذشته، ایران‌مرینوس به دست آورد. تکنوتار در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خودرو» با سرمایه‌ای برابر پنج‌هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۰۳ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
سرمایه‌گذاری ملی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. مس شهید باهنر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فباهنر» مبلغ 327ریال و سرمایه آن معادل 450میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری آذربایجان به دست آورد. سخت آژند در جایگاه دوم ایستاد. «ثاژن» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 281ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 628ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فملی» در سال‌جاری 1260ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل گهر به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «ستران» با سرمایه 902میلیارد و 344میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 752 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سیمان تهران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان صوفیان در این گروه چهارم شد. سرمایه «سصوفی» برابر 350میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 608 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. ایران مرینوس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «نمرینو» برابر 36میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 137 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 570 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که رایان سایپا در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «ولساپا» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. بانک کارآفرین در رده هفتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را سرمایه‌گذاری بازنشستگی به خود اختصاص داد. سرمایه «وصندوق» برابر چهارهزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۵۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتبار ی سینا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وسینا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۵۵ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده هفتم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریالی،‌ سود هرسهم خود را برابر ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه نهم شد. سرمایه «وپارس» بیش از ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. لاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۶۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس