روزانه
بیشترین بازدهی
ناب در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که فولاد خوزستان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فخوز» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
کابل‌های مخابراتی شهید قندی صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. ایران‌دارو در رده دوم این گروه ایستاد. «دیران» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی خارک پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان‌سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» مبلغ ۷۴۰ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال‌ است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک کارآفرین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه دوم شد. سرمایه «وتوصا» بیش از ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته نورد آلومینیوم به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه ‌«فوکا» برابر ۱۰۰میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
سرمایه‌گذاری ملی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت‌ روز جاری از آن خود کرد. مس شهید باهنر دوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «فباهنر» مبلغ 327ریال و سرمایه آن معادل 450میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآوری مواد معدنی به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در جایگاه سوم ایستاد. «فجر» با سرمایه 429میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 221ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شخارک» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را برابر رقم 2014ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتباری سینا در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «وسینا» در سال‌جاری 155ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «ستران» با سرمایه 902میلیارد و 344میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 752ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان صوفیان در این گروه ششم شد. سرمایه «سصوفی» برابر 350میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 608ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روزگذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر 90میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 329ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه 972میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 1216ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که معادن و فلزات در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ومعادن» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۲۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کارخانجات مخابراتی ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «لکما» با سرمایه‌ای معادل ۶۱میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۲۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۲۶۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کگل» در سال‌مالی۸۶ مبلغ ۱۷۸۷ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ۳۰روز اخیر سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده هفتم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۴۰۰ریال پیش بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده ‌نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک‌ملی در این گروه چهارم شد. سرمایه «وبانک» بیش از ۳هزار و ۲۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در ۳۰روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. گروه صنعتی‌ملی با سرمایه‌ای برابر ۲۴۷میلیارد و ۳۶۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. «وملی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس