روزانه
بیشترین بازدهی
صنعتی بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که پتروشیمی خارک در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شخارک» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۱۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یکهزار میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق‌تقدم بانک کارآفرین صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. مپنا در رده چهارم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه‌ای معادل هفت هزار و ۹۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر پنج هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۲۶۰ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۸۰۳ ریال و سرمایه آن معادل پنج هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در روز گذشته معادن و فلزات به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده ششم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیاردریالی، سود هر سهم خود را برابر ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد. سرمایه «وپارس» بیش از پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را ایران مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه‌ای برابر نه‌هزار و ۶۵۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
پتروشیمی خارک جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. مس شهید باهنر دوم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «فباهنر» مبلغ 327ریال و سرمایه آن معادل 450میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته بین‌المللی پارس به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در جایگاه هشتم ایستاد. «فجر» با سرمایه 429میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 221ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را معادن روی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کروی» معادل 548میلیارد و 625میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1066ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وصندوق» در سال‌جاری 350ریال و سرمایه آن برابر چهارهزار و 800 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان تهران به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «فاسمین» با سرمایه 195میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 4301 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان صوفیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «سصوفی» برابر 350میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 608ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپادیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را در رقم 570 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قند اصفهان در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «قصفها» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۷۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 485ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم بود. جایگاه چهارم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه «کگل» معادل 880 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1787ریال پیش‌بینی کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
دیروز چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وساخت» مبلغ 297ریال و سرمایه آن معادل 880 میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بانک ملی در رده هشتم این گروه ایستاد. «وبانک» با سرمایه‌ای معادل سه‌هزار و 220میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 420ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در سی‌روز اخیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه سوم شد. سرمایه «ستران» بیش از 902میلیارد و 344میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 752ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. پلاستیک شاهین در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «پشاهین» برابر 45میلیارد و 220میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 34ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد، «خشرق» با سرمایه‌ای برابر 105میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 86 در رقم 845 ریال در نظر گرفته است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس