بیشترین بازدهی هفتگی
حق تقدم کمباین‌سازی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. پتروشیمی خارک سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» 2014ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «شلعاب» سود هر سهم خود را 800ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 25میلیارد و 200میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت ایران‌دارو به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده سوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم 628ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
باما در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. معادن بافق دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کبافق» 4148ریال و سرمایه آن معادل 10میلیارد و 125میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. سرمایه «وسینا» معادل یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 155ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سیمان تهران به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده ششم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه 195میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 4301ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه دوم شد. سرمایه «ستران» برابر 902میلیارد و 344میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 752ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفته گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. تکنوتار در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» معادل 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 803 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری بین‌المللی پارس به دست آورد. البرز دارو در جایگاه سوم ایستاد. «دالبر» با سرمایه 48میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 971ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. مهندسی فیروزا در رده چهارم این گروه ایستاد. «تفیرو» با سرمایه 12میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 517ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
بین‌المللی پارس هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. باما چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» 5013ریال و سرمایه آن برابر رقم 79میلیارد و 536میلیون ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت گرانیت بهسرام ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه‌ 775میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را 121ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فملی» در سال‌جاری 1260ریال و سرمایه آن معادل پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
فنرسازی خاور هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که ناب در این گروه نهم شد. سرمایه «غناب» معادل 20میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 250ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان ایلام در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را سیمان اردبیل به خود اختصاص داد. «ساربیل» با سرمایه 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1949 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس