هفتگی
بیشترین درصد افزایش
داروسازی تهران دارو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. پالایش نفت تبریز سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شبریز» مبلغ ۸۰۵ ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۹۴۲ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته بهنوش به دست آورد. سیمان تهران درجایگاه نهم ایستاد. «ستران» سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مبلغ ۵۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. کالسیمین در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۹۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۲۳۸ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده دهم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه دو هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۶۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پالایش نفت بندرعباس در این گروه سوم شد. سرمایه «شبندر» برابر ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سایپا در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «خساپا» برابر ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. حمل و نقل توکا جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «حتوکا» با سرمایه ۵۱ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۱۹۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مواد الیاف مصنوعی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سیمان دشتستان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «سدشت» سود هر سهم خود را مبلغ 853 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 570 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سایپا دیزل صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سایپا دیزل در رده پنجم این گروه ایستاد. «خکاوه» با سرمایه‌ای معادل600 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 16 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. آذرآب در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه 300 میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 494 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با 25 هزار و 800 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 774 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه دهم شد. سرمایه «ومعادن» معادل 6 هزار و 500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 673 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. کاشی اصفهان با سرمایه‌ای برابر 150 میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 13 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر 5 هزار و 70 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 423 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم گروه بهمن جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش فصلی را فصل گذشته از آن خود کرد. مواد الیاف مصنوعی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شمواد» مبلغ ۵۰۸ ریال و سرمایه آن معادل ۱۴۳ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش فصلی را در فصل گذشته حق تقدم سایپا دیزل به دست آورد. قند قزوین سود هر سهم خود را با سرمایه ۶۲ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال، ۵۶۶ ریال پیش‌بینی کرد و در جایگاه دهم قرار گرفت.

6

پرمعامله‌ترین سهم
فصل گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. پلی‌اکریل در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه ۴۹۱ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال به دست آورد. زیان هر سهم این شرکت معادل ۵۱۹ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده چهارم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه ۱۰ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه نهم شد. سرمایه «وسپه» برابر دو هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته پلاسکوکار به دست آورد. تکسرام در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کترام» برابر ۵۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
نوش مازندران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه ۱۴۵ میلیارد ‌و ۷۰۵ میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۳۵۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس