روزانه
بیشترین درصد افزایش
تکین کو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شیمیایی فارس در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «شفارس» درآمد هر سهم خود را مبلغ ۴۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کنتورسازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نگین طبس در رده چهارم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۶۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته پلی اکریل پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری شمال در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه دو هزار و ۶۰۵ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال به دست ‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۲۸ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده هشتم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۸۷۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملت در این گروه هفتم شد. سرمایه «وملت» معادل یک هزار میلیارد ریال است و زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. قند ثابت با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰ میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بین المللی توسعه ساختمان جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «ثاخت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۹۹۸ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گروه صنعتی بارز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. قطعات فولادی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فنورد» مبلغ 264 یال و سرمایه آن معادل 144 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم سرمایه گذاری سایپا به دست آورد. گرجی درجایگاه دهم ایستاد. «غگرجی» سود هر سهم خود را با سرمایه 30 میلیارد ریال مبلغ 235 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام پلی اکریل پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. معادن و فلزات در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه 6 هزار و 500 میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 673 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده چهارم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 10096 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد . بانک انصار در این گروه چهارم شد. سرمایه «وانصار» برابر 4 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 515 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر 100 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 5 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. حمل و نقل توکا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «حتوکا» با سرمایه 51 میلیارد و 537 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1997 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم گروه بهمن در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پشم شیشه در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «کپشیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۷ میلیارد و۱۴۰ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم بانک پاسارگاد صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. داده‌پردازی ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. «مداران» با سرمایه‌ای معادل ۱۸۶ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۷۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد.سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۳ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فولاد» با ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری امید در این گروه سوم شد. سرمایه «وامید» معادل ۱۰ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۳۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پلاسکوکار به دست آورد. کاشی اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰ میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس