بیشترین درصد افزایش هفتگی
باما جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. پتروشیمی‌آبادان دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپترو» مبلغ 900ریال و سرمایه آن معادل160میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق‌تقدم ‌داروسازی‌زهراوی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. درخشان‌تهران در رده هفتم این گروه ایستاد. «پدرخش» با سرمایه 27میلیارد و 550میلیون ریال، سود هر سهم خود را 208ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌اراک در رده دوم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 685ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان‌قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. تایدواتر خاورمیانه سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» 1296ریال و سرمایه آن بالغ ‌بر 216میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک‌صادرات به خود اختصاص داد. بانک‌کارآفرین در رده دهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 790ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌صادرات هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه‌ در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» برابر رقم 15 هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 223ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولادخوزستان به دست آورد. شیمیایی‌فارس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «شفارس» معادل 23میلیارد و 622میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 101ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته سیمان‌قاین به دست آورد. داروسازی‌کوثر در جایگاه نهم ایستاد. «دکوثر» با سرمایه 90‌میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را 1055ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم‌پارس مینو در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که چین‌چین در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «غچین» سود هر سهم خود را 50ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر22 میلیارد و 400میلیون ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
سیمان‌قاین هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. قندنقش‌ جهان ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قنقش» 921ریال و سرمایه آن بالغ بر 35میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته تکسرام ارزان‌ترین سهم بود. آبگینه در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. «کابگن» با سرمایه 93میلیارد و 900میلیون ریال، سود هر سهم خود را 31ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
سرمایه‌گذاری ‌سایپا هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که قندپارس در این گروه دوم شد. سرمایه «قپارس» برابر رقم 31میلیارد و 997میلیون ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را 542ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سرمایه‌گذاری ‌سایپا در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را مگسال به خود اختصاص داد. «زمگسا» با سرمایه 12میلیارد و 500میلیون ریال سود هر سهم خود را 2445ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایرجایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 411‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس