روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم ‌کشتیرانی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شاهد در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «ثشاهد» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۲۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۲۱‌میلیاردو ۶۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
خاک‌چینی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. شیشه‌وگاز در رده هشتم این گروه ایستاد. «کگاز» با سرمایه‌ای معادل ۷۴میلیارد و ۸۴۴میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک‌تجارت پر معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته بندی رتبه دوم را با سرمایه ده هزار و ۴۰۰میلیارد ریالی به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۷۴ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک‌تجارت به خود اختصاص داد. سیمان‌قاین در رده سوم این گروه ایستاد. «سقاین» با سرمایه‌ای معادل ۲۶میلیارد و ۶۱۱‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۶۲۷۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌تجارت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که موتوژن در این گروه سوم شد. سرمایه «بموتو» معادل ۲۲۶‌میلیارد و ۸۰۰‌میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد‌خوزستان به دست آورد. کالسیمین در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک‌شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد.«خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۸۲۹‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم مالی‌و اعتباری‌سینا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. باما دوم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «کاما» مبلغ 487ریال و سرمایه آن معادل 79میلیارد و 536میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم‌ کمک‌ فنر ایندامین‌ سایپا به دست آورد. داده‌پردازی ‌ایران در جایگاه چهارم ایستاد. «مداران» با سرمایه93 میلیارد و 377میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 122ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک‌تجارت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مس ‌شهیدباهنر در این دسته بندی رتبه دهم را با سرمایه 450میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 194ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولادمبارکه به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌خارک در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1031ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که آذرآب در این گروه ششم شد. سرمایه «فاذر» برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 117ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. آبگینه در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «کابگن» برابر 93میلیارد و 900میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 31ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتوموبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ‌ صنعت‌ومعدن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «ولصنم» با سرمایه 400میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 414‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم ‌داروسازی ‌زهراوی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فرآوری مواد معدنی در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «فرآور» زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۸‌میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌ صنعتی ‌پارس ‌مینو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان ‌بجنورد در رده چهارم این گروه ایستاد. «سبجنو» با سرمایه‌ای معادل ۳۹۲‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک‌تجارت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. معادن و فلزات در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و ۸۹۳میلیاردو۳۷۵ میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۶۲ ریال پیش بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد.بانک کار آفرین در رده هفتم این گروه ایستاد. « وکار» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۷۹۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه چهارم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۸هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. پلاستیک‌شاهین با سرمایه‌ای برابر۶۰‌میلیاردو ۲۹۲میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رنگین جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «شرنگی» با سرمایه‌ای برابر ۴۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس