روزانه
بیشترین درصد افزایش
داروسازی زهراوی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پتروشیمی فارابی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شفارا» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم مالی‌واعتباری سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. هپکو در رده دهم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه‌ای معادل ۳۹۷‌‌میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۳۱۹مبلغ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک‌تجارت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ده هزار و ۴۰۰میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۷۴ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در رده ششم این گروه ایستاد. «وپترو» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۸۲۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه دهم شد. سرمایه «ونیکی» معادل دو هزار و ۹۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد ‌خوزستان به دست آورد. کالسیمین در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک‌شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۸۲۹ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم مالی‌واعتباری سینا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. محورخودرو دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خمحور» مبلغ 340ریال و سرمایه آن معادل 300 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم کمک‌فنر ایندامین سایپا به دست آورد. سرمایه‌گذاری مسکن در جایگاه چهارم ایستاد. «ثمسکن» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 570‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک تجارت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. رایان‌سایپا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 450میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 768ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1031ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که بانک ملت در این گروه هفتم شد. سرمایه «وبملت» برابر 13‌هزار و 100‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. آبگینه در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «کابگن» برابر 93میلیارد و 900میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 31ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتوموبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ صنعت‌ومعدن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «ولصنم» با سرمایه 400میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 414‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم داروسازی زهراوی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فرآوری مواد معدنی در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «فرآور» زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۸‌میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم صنعتی پارس‌مینو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان بجنورد در رده چهارم این گروه ایستاد. «سبجنو» با سرمایه‌ای معادل ۳۹۲‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک تجارت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزارو ۲۰۰میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۰۸۳ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده هفتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۹۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه چهارم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۸هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۶۰‌میلیارد و ۲۹۲میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رنگین جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «شرنگی» با سرمایه‌ای برابر ۴۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس