بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم ‌مالی ‌و اعتباری ‌سینا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. سیمان ‌شاهرود هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سرود» مبلغ 618ریال و سرمایه آن معادل 300میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق‌تقدم ‌داروسازی زهراوی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. نورد و لوله ‌اهواز در رده دهم این گروه ایستاد. «فاهواز» با سرمایه 120میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را 927ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت ایتالران به خود اختصاص داد. معدنی‌املاح در رده نهم این گروه ایستاد. «شاملا» با سرمایه70 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم1442 ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
آلومینیوم ‌ایران در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. تایدواتر خاورمیانه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» 1296ریال و سرمایه آن بالغ‌ بر 216میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. بانک‌ کارآفرین در رده هفتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 790ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌تجارت هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» برابر رقم 15‌هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 223ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولاد کاویان به دست آورد. بین‌المللی پارس در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «شپارس» معادل 40میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 102ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق‌تقدم ‌ کمک‌فنر ایندامین‌ سایپا به دست آورد. سرمایه‌گذاری ‌البرز در جایگاه نهم ایستاد. «والبر» با سرمایه 607 ‌میلیارد و 200میلیون ریالی، سود هر سهم خود را 421ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم ‌پارس مینو در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ناب در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «غناب» سود هر سهم خود را 157ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ ‌بر 20‌میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
سیمان ‌بجنورد هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. معادن‌ بافق هشتم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «کبافق» 4437 ریال و سرمایه آن بالغ بر ده‌میلیارد و 125میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته تکسرام ارزان‌ترین سهم بود. آبگینه در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. «کابگن» با سرمایه 93میلیارد و 900‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را 31ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
صنعتی‌اردکان هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سرماآفرین در این گروه دهم شد. سرمایه «لسرما» برابر رقم 74‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 375ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته صنعتی‌ اردکان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه نهم این گروه را رادیاتور ایران به خود اختصاص داد. «ختور» با سرمایه140 میلیارد ریال سود هر سهم خود را 153ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌ اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم411 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس