روزانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری صنعت‌ومعدن در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ناب در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «غناب» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کاشی‌سعدی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. لاستیکی سهند در رده دوم این گروه ایستاد. «پسهند» با سرمایه‌ای معادل ۷۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام مالی‌واعتباری سینا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. چادرملو در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه دو هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۷۴۸ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مالی‌واعتباری سینا به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده دهم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه‌ای معادل دو هزار و ۱۹۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مالی‌واعتباری سینا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه دهم شد. سرمایه «وپترو» معادل یک هزار و ۸۲۰‌میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد‌خوزستان به دست آورد. کالسیمین در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۸۲۹ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری صنعت‌ومعدن جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. کالسیمین هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» مبلغ 233ریال و سرمایه آن معادل 195میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم صنعتی پارس‌مینو به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه دوم ایستاد. «سغرب» با سرمایه 187‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 300‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک تجارت پر معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مالی‌واعتباری سینا در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه دو هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 270ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک تجارت به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1031‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک تجارت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه ششم شد. سرمایه «وبملت» برابر 13‌هزار و 100‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. بسته‌بندی ایران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «فبیرا» برابر 45میلیارد و 225میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 123ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پاکسان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «شپاکسا» با سرمایه 135میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 1055ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم داروسازی زهراوی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فرآوری مواد معدنی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فرآور» زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۸میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم صنعتی پارس‌مینو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. معدنی دماوند در رده دهم این گروه ایستاد. «کدما» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام مالی‌واعتباری‌سینا پر معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۰۸۳‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده هشتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه چهارم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۸هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۶۰‌میلیارد و ۲۹۲میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رنگین جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «شرنگی» با سرمایه‌ای برابر ۴۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس