روزانه
بیشترین درصد افزایش
کشتیرانی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که مپنا در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «رمپنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷هزارو۹۵۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کالسیمین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. رینگ‌مشهد در رده نهم این گروه ایستاد. «خرینگ» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۴میلیارد و ۷۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
معادن‌وفلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد . فولادمبارکه در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» مبلغ۲۲۳ریال و سرمایه آن معادل۱۵هزارو۸۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد.مالی‌ و اعتباری ‌سینا دررده هفتم این گروه ایستاد. «وسینا» با سرمایه‌ای معادل دوهزارمیلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۲۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که کشتیرانی در این گروه هشتم شد. سرمایه «حکشتی» معادل ۸هزارمیلیارد ریال است و سود هر سهم خود را ۳۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد‌خوزستان به دست آورد. فولادخراسان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابر یک‌هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه‌بهمن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد.«خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه‌هزارو۵۲۰‌میلیاردریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم۳۵۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم داروسازی زهراوی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پتروشیمی‌شیراز هشتم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «شیراز» مبلغ 23ریال و سرمایه آن معادل دوهزارو550 میلیارد‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته چین‌چین به دست آورد. داروسازی‌ابوریحان در جایگاه پنجم ایستاد. «دابور» با سرمایه 60‌میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ834 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
مالی واعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پالایش نفت اصفهان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شپنا» در سال‌جاری1494ریال و سرمایه آن برابر 4هزار و 162میلیارد و 258میلیون‌ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. فرآورده‌های نسوز در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «کفرا» با سرمایه 68میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ403‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزارمیلیارد‌ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را مبلغ125ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. چین‌چین در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «غچین» برابر 22میلیارد و 400میلیون‌ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ50ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات‌اتومبیل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1300‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم‌داروسازی‌زهراوی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سالمین در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «غسالم» سود هر سهم خود را مبلغ450ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل30‌میلیارد‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
کابل‌سازی‌ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد.کاشی سینا در رده نهم این گروه ایستاد. «کساوه» با سرمایه‌ای معادل121میلیارد و 500‌میلیون‌ریال،سود هر سهم خود را مبلغ 481ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
مالی واعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی 88 مبلغ674ریال و سرمایه آن معادل ده هزارو400‌میلیارد‌ریال است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده هشتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزارمیلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر790‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آبادگران در این گروه ششم شد. سرمایه «ثاباد» معادل150میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل223ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. ایران گچ با سرمایه‌ای برابر 15‌میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 209ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد.سپنتا جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «فپنتا» با سرمایه‌ای برابر54‌میلیاردو 172میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را رقم611‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس