بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق تقدم داروسازی زهراوی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد.فرآوری موادمعدنی‌ دهم شد.پیش‌بینی زیان هر سهم «فرآور» مبلغ106ریال و سرمایه آن معادل48 میلیاردریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق تقدم داروسازی زهراوی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. صدرا در رده سوم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک‌هزارو500میلیارد ریال،زیان هر سهم خود را125ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت حق تقدم داروسازی زهراوی به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌خارک در رده دهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم1031ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان‌اصفهان در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. خدمات‌انفورماتیک هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «رانفور»2494ریال و سرمایه آن بالغ‌بر250میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک‌ملت به خود اختصاص داد. بانک‌کارآفرین در رده هفتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزارمیلیارد ریالی،سود هر سهم خود را رقم790ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که زامیاد‌ در این گروه دهم شد. سرمایه «خزامیا» برابر رقم یک هزارو200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ1083ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولادکاویان به دست آورد.بین المللی پارس در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «شپارس» معادل 40میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را102ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته چین چین به دست آورد.داروسازی ابوریحان در جایگاه چهارم ایستاد. «دابور» با سرمایه60میلیاردریالی،سود هر سهم خود را834 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق تقدم مارگارین در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ایران‌مرینوس در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «نمرینو» زیان هر سهم خود را378ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر65میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
آذریت هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. نیروکلر چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شکلر»846ریال و سرمایه آن بالغ بر49 ‌میلیاردو180میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته قندقهستان ارزان‌ترین سهم بود.آبگینه در جایگاه ششم این گروه ایستاد. «کابگن» با سرمایه 93میلیارد و900 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 31ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
پشم وشیشه هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که قندتربت‌جام در این گروه چهارم شد. سرمایه «قجام» برابر رقم 26میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را442ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته ایران ارقام در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را سیمان‌خاش به خود اختصاص داد. «سخاش» با سرمایه75 میلیاردریال سود هر سهم خود را1643ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد.ایران‌تایرجایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه106میلیاردو935 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم411 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس