روزانه
بیشترین درصد افزایش
مس شهید باهنر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که درخشان تهران در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «پدرخش»سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۷ میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان ارومیه صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی کوثر در رده پنجم این گروه ایستاد. «دکوثر» با سرمایه‌ای معادل ۹۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران ترانسفو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «بترانس» مبلغ ۲۲۲۳ریال و سرمایه آن معادل۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولادمبارکه به خود اختصاص داد. صدرا دررده دهم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، زیان هرسهم خود را ۱۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که نوسازی و ساختمان تهران در این گروه هشتم شد. سرمایه «ثنوسا» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۳۷۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولادخوزستان به دست آورد. فولادخراسان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابر یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران تایر جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد.«پتایر» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۸ رقم ۴۱۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
آبادگران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کالسیمین سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» مبلغ ۲۳۳ریال و سرمایه آن معادل ۱۹۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم سیمان ارومیه به دست آورد. نگین طبس در جایگاه پنجم ایستاد. «کطبس» با سرمایه 30 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1237ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
صدرا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پالایش نفت اصفهان در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شپنا» در سال‌جاری 1494ریال و سرمایه آن برابر 4هزار و 162میلیارد و 258میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولادمبارکه به خود اختصاص داد. فولادخوزستان در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «فخوز» با سرمایه دو هزار و 192میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 127ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که آبادگران در این گروه سوم شد. سرمایه «ثاباد» برابر 150میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 260ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر 50میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 90ریال پیش‌بینی کرده است

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لوازم خانگی پارس جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «لخانه» با سرمایه 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 324 ریال پیش‌بینی کرده است.

4
ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم لوله و ماشین‌سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سالمین در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «غسالم» سود هر سهم خود را مبلغ 450ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 30میلیارد ریال است.
۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم مارگارین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ساسان در رده سوم این گروه ایستاد. «غساسا» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۶میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۶۷۴ریال و سرمایه آن معادل ده‌هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده ششم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ساختمان اصفهان در این گروه نهم شد. سرمایه «ثاصفا» معادل ۱۶۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. ناب با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری صنعت و معدن جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «وصنعت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس