روزانه
بیشترین درصد افزایش
کالسیمین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که آلومتک در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فالوم» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۶۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل میلیارد ۵۰ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم سیمان ارومیه صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پمپ سازی در رده دوم این گروه ایستاد. «تپمپی» با سرمایه‌ای معادل ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۷۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه گذاری بوعلی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران ترانسفو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «بترانس» مبلغ ۲۲۲۳ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. صدرا در رده چهارم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را ۱۲۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه چهارم شد. سرمایه «وصندوق» معادل ۷هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. فولادخراسان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابر یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۸ رقم۴۱۱ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
آبادگران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. داده‌پردازی هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «مداران» مبلغ 122ریال و سرمایه آن معادل 93میلیارد و 377میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سیمان ارومیه به دست آورد. رازک در جایگاه ششم ایستاد. «درازک» با سرمایه 41میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3051ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
صدرا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پالایش نفت اصفهان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شپنا» در سال‌جاری 1494ریال و سرمایه آن برابر 4هزار و 162میلیارد و 258میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر آبادگران به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «فخوز» با سرمایه دوهزار و 192میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 127ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
صدرا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که آبادگران در این گروه دوم شد. سرمایه «ثاباد» برابر 150میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 260ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر 50میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 90ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لوازم خانگی پارس جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «لخانه» با سرمایه 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 324 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لوله و ماشین‌سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سالمین در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «غسالم» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم مارگارین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ساسان در رده سوم این گروه ایستاد. «غساسا» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۶میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ۸۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۶۷۴ریال و سرمایه آن معادل ده هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده چهارم این گروه ایستاد. « وکار» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۷۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
صدرا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ساختمان اصفهان در این گروه نهم شد. سرمایه «ثاصفا» معادل ۱۶۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. ناب با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری صنعت‌ومعدن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «وصنعت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس