بیشترین درصد افزایش هفتگی
داروسازی‌روزدارو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد.شیشه‌همدان سوم شد.پیش‌بینی سود هر سهم «کهمدا» مبلغ603ریال و سرمایه آن معادل60میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق تقدم لوله وماشین سازی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. بهنوش در رده دهم این گروه ایستاد. «غبهنوش» با سرمایه82 میلیاردو 304میلیون ریال، سود هر سهم خود را2232ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته ای که گذشت داروسازی‌روزدارو به خود اختصاص داد. سالمین در رده نهم این گروه ایستاد. «غسالم» با سرمایه30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم450ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سازه‌پویش در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. البرزدارو دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دالبر»2399ریال و سرمایه آن بالغ‌بر48 میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته آبادگران به خود اختصاص داد.صدرا در رده سوم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزارو500میلیارد ریالی، زیان هر سهم خود را رقم125ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
صدرا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌کارآفرین در این گروه ششم شد. سرمایه «وکار» برابر رقم دوهزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ790ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته ایران‌گچ به دست آورد.بین المللی پارس در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «شپارس» معادل 40میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را102ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته ایران‌مرینوس به دست آورد. تکنوتار در جایگاه نهم ایستاد. «رتکو» با سرمایه ده میلیاردریالی، سود هر سهم خود را دوهزار ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق تقدم مارگارین در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ساسان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «غساسا» زیان هر سهم خود را ریال890پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر126میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
ایران‌مرینوس هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سیمان دورود سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سدور»1901ریال و سرمایه آن بالغ80‌میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته تکسرام ارزان‌ترین سهم بود.آبگینه در جایگاه ششم این گروه ایستاد. «کابگن» با سرمایه 93 میلیارد و 900 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 114 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
قندقهستان هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که پارس‌شهاب در این گروه دهم شد. سرمایه «بشهاب» برابر رقم54میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را957ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان‌هرمزگان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه ششم این گروه را قندهگمتان به خود اختصاص داد. «قهگمت» با سرمایه 30میلیاردو60میلیون ریال سود هر سهم خود را456 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد.ایران‌تایرجایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیاردو 935میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم411 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس